Politika jakosti nabízených služeb
Záměrem Zdravotního ústavu je poskytovat:
- komplexní služby
- spolehlivé výsledky analýz
- krátké dodací lhůty
- přijatelné ceny
- ochotné a korektní jednání se zákazníky
1. Spokojenost zákazníka
Cílem je, aby zákazník obdržel přesně požadovanou službu v plné kvalitě a za sjednaných podmínek.
2. Vysoká kvalita
Zdravotní ústav vytváří podmínky pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb. Analýzy se provádí nejnovějšími metodami a na přístrojích, které jsou v systému jakosti a pod stálou kontrolou akreditačních a autorizačních orgánů. Samozřejmostí je zahraniční spolupráce a účast v mezinárodních porovnávacích zkouškách. Pracovníci se odborně vzdělávají a zavádějí do praxe nejnovější poznatky ve svém oboru. Aplikované metody odpovídají požadavkům legislativy.
3. Nestrannost a nezávislost
Pracovníci Zdravotního ústavu jsou nestranní a přistupují ke všem klientům stejně. Výsledky jsou nezávislé a objektivní. Všichni pracovníci v souladu s požadavky akreditace zachovávají mlčenlivost o výsledcích šetření a neposkytují informace třetím stranám. S citlivými údaji o klientech je zacházeno v souladu s platnými zákony.
4. Vstřícné jednání
Ve Zdravotních ústavech je zavedena firemní kultura zaměřená na ochotné a korektní jednání.
Aktuality
Zveme na akci Světový den ústního zdraví, která se koná 24.3.2024 v Gongu, Dolní Vítkovice.
Možnost kombinované formy studia na OU
Ostravská univerzita nabízí studium oboru Ochrana a podpora veřejného zdraví
Nabídka zaměstnání
Asistent/ka vedoucí a účetní
Zkoušení způsobilosti - Měření elektrického osvětlení
Ve dnech 28.-29. května 2024 pořádáme ve spolupráci s VŠB-TU Ostrava další ročník zkoušek způsobilosti měření elektrického osvětlení.
Nový studijní program
Fakulta zdravotnických studií Univerzity Jana Evangelisty Purkyně otevírá nový bakalářský studijní program Ochrana a podpora zdraví.
Zobrazit všechny aktuality