Politika jakosti nabízených služeb
Záměrem Zdravotního ústavu je poskytovat:
- komplexní služby
- spolehlivé výsledky analýz
- krátké dodací lhůty
- přijatelné ceny
- ochotné a korektní jednání se zákazníky
1. Spokojenost zákazníka
Cílem je, aby zákazník obdržel přesně požadovanou službu v plné kvalitě a za sjednaných podmínek.
2. Vysoká kvalita
Zdravotní ústav vytváří podmínky pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb. Analýzy se provádí nejnovějšími metodami a na přístrojích, které jsou v systému jakosti a pod stálou kontrolou akreditačních a autorizačních orgánů. Samozřejmostí je zahraniční spolupráce a účast v mezinárodních porovnávacích zkouškách. Pracovníci se odborně vzdělávají a zavádějí do praxe nejnovější poznatky ve svém oboru. Aplikované metody odpovídají požadavkům legislativy.
3. Nestrannost a nezávislost
Pracovníci Zdravotního ústavu jsou nestranní a přistupují ke všem klientům stejně. Výsledky jsou nezávislé a objektivní. Všichni pracovníci v souladu s požadavky akreditace zachovávají mlčenlivost o výsledcích šetření a neposkytují informace třetím stranám. S citlivými údaji o klientech je zacházeno v souladu s platnými zákony.
4. Vstřícné jednání
Ve Zdravotních ústavech je zavedena firemní kultura zaměřená na ochotné a korektní jednání.
Aktuality
Termíny pro letošní výsledky analýz vzorků.
Nabídka zaměstnání
Prohlédněte si nové pracovní nabídky
Evropský testovací týden
Poradny Zdravotního ústavu se sídlem v Ostravě se připojí k Evropskému testovacímu týdnu HIV a rozšíří provozní dobu.
XI. česko-slovenská konference "Doprava, zdraví a životní prostředí"
Ve dnech 8. až 9. října jsme se zúčastnili XI. Česko-slovenské konference „Doprava, zdraví a životní prostředí“ v Pasohlávkách.
Znovuotevření pracoviště v Opavě
Od 29. 10. 2024 opět otevíráme pracoviště v Opavě na ulici Olomoucká 1208/80.
Zobrazit všechny aktuality