Politika jakosti nabízených služeb
Záměrem Zdravotního ústavu je poskytovat:
- komplexní služby
- spolehlivé výsledky analýz
- krátké dodací lhůty
- přijatelné ceny
- ochotné a korektní jednání se zákazníky
1. Spokojenost zákazníka
Cílem je, aby zákazník obdržel přesně požadovanou službu v plné kvalitě a za sjednaných podmínek.
2. Vysoká kvalita
Zdravotní ústav vytváří podmínky pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb. Analýzy se provádí nejnovějšími metodami a na přístrojích, které jsou v systému jakosti a pod stálou kontrolou akreditačních a autorizačních orgánů. Samozřejmostí je zahraniční spolupráce a účast v mezinárodních porovnávacích zkouškách. Pracovníci se odborně vzdělávají a zavádějí do praxe nejnovější poznatky ve svém oboru. Aplikované metody odpovídají požadavkům legislativy.
3. Nestrannost a nezávislost
Pracovníci Zdravotního ústavu jsou nestranní a přistupují ke všem klientům stejně. Výsledky jsou nezávislé a objektivní. Všichni pracovníci v souladu s požadavky akreditace zachovávají mlčenlivost o výsledcích šetření a neposkytují informace třetím stranám. S citlivými údaji o klientech je zacházeno v souladu s platnými zákony.
4. Vstřícné jednání
Ve Zdravotních ústavech je zavedena firemní kultura zaměřená na ochotné a korektní jednání.
Aktuality
Akční nabídka na rozbory vybraných zdravotně závažných ukazatelů
Environmentální vyúčtování za rok 2024
Dokument
Den otevřených dveří Krajské hygienické stanice Moravskoslezského kraje
Zveme Vás dne 1.5.2025 na akci konanou ve spolupráci KHS MSK & ZÚ Ostrava & LF OU
Den zdraví v Bruntále a Havířově
Využijte akce pro své zdraví
Den otevřených dveří
Srdečně Vás zveme na DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ pro lékaře a studenty lékařských fakult. 27. března 2025 | 13:00 hodin
Zobrazit všechny aktuality